„Alles im Leben hat seine Zeit …“ – Nach dem lustigen Fasching folgt die österliche Bußzeit. Wir bereiten uns auf das Osterfest vor. Ein sichtbares Zeichen für den Beginn der 40-tägigen Fastenzeit ist das Aschenkreuz, das Pfarrer Kurt Aufner in der Schule spendete.

Der kurze Wortgottesdienst wurde aufgrund des besonders schönen Wetters in den Schulhof verlegt, wo wir uns gleichzeitig an den ersten warmen Sonnenstrahlen des Jahres erfreuen durften. Wir danken vor allem unseren Religionslehrerinnen, Frau Horvatits und Frau Stipsits sowie unserem „Lehrer-Musiker-Team“, die den Wortgottesdienst wie immer festlich, zweisprachig gestalteten.

Was so manche Schüler:innen beschäftigte war die Erkenntnis, dass für die Asche die Palmkätzchen vom Vorjahr verbrannt werden. Also wieder was gelernt!

Križ od pepela

“Sve ima svoje vrime …” – Po veselim mesopusnom vrimenu slijedi korizma – vrime pokore i priprave na Vazam. Vidljiv znak za početak ovoga vrimena je križ od pepela, koga je farnik Kurt Aufner dilio školaricam i školarom kao i učiteljstvu naše škole.

Zbog lipoga i toploga vrimena smo službu riči svečevali u školskom dvoru, kade smo i mogli uživati prve sunčane trake ovoga ljeta. Najsdračnija hvala našim vjeroučiteljicam Nicole Horvatić i Katharini Štipšić za pripravu i učiteljstvu za muzičko oblikovanje ove dvojezične božje službe.

Što je za nekoga morebit novo bilo: da se macice prošloga ljeta požgu i da se ta pepeo onda koristi za križ od pepela.