Liebe Schülerinnen und Schüler, Eltern und Erziehungsberechtigte!

Mein Name ist David Jandrisits. Seit dem 01.09.2022 bin ich mit den Leitungsgeschäften an der VS und MS St. Michael, sowie der VS Güttenbach betraut worden. Ich freue mich auf eine positive und erfolgreiche Zusammenarbeit mit den Kindern, den Eltern, dem Lehrpersonal und allen der Schule zugehörigen Personen und wünsche somit allen Beteiligten einen schönen Schulstart!

David Jandrisits BEd MA

Drage školarice i dragi školari, dragi roditelji!

Moje ime je David Jandrisits. Od 01.09.2022. povjereno mi je upravljanje osnovne škole i sridnje škole Sveti Mihalj kao i osnovne škole Pinkovac. Veselim se pozitivnoj i uspješnoj suradnji s dicom, s roditelji, s učiteljicami i učitelji kao i sa svimi ljudi, ki su povezani sa školom. Željim svim, ki su uključeni u školu uspješni školski početak!

Lip pozdrav

David Jandrisits BEd MA