Mehl, Wasser und Salz vermischt mit Geduld und Handfertigkeit – diese wenigen Zutaten reichen für ein leckeres Brot. Gemeinsam mit den Schülerinnen und Schülern der 4. Klassen knetete und formte Herr Jautz frisch und herrlich duftendes Germteig-Brot und Weckerl aus Sauerteig. Traditionell gebackenes Brot – etwas, das bei vielen Kindern nicht mehr alltäglich auf den Tisch kommt. Aber die Nachfrage steigt wieder. Auch, weil die Jugendlichen in der Schule selbst sehen und erfahren, wie einfach ein solches Brot herzustellen ist und wie gut, dass es schmeckt.

Schritt für Schritt zum Brotgenuss:

Pečenje kruha – Čisto brzo i jednostavno

Muka, voda, sol, kvas i malo strpljenja i praktična šikanosti pri misenju su zapravo svi začini, ki/koji su potribni za ukusan kruh.

Skupa sa školaricami i školari 4. razreda je gospodin Jautz pekao ukusan kruh i izvrsno dušeće male štruce od kvasa/kvasnoga tjesta. Ovako tradicionalno pečeni domaći kruh mnoga dica nimaju na svakidanjem stolu ili ga uopće ne poznaju. Ali potražnja opet raste.

U Novoj sridnjoj školi u Sv. Mihalju su školarice i školari imali mogućnost naučiti se, kako se more napraviti domaći kruh. Čudili su se, da je pečenje kruha zapravo vrlo jednostavno!

Oduševljeni su bili o slasti kruha i neki su si veljek najprzeli, da ćedu doma pokusiti peči ovako slasni domaći kruh.