Der erste Schultag in der neuen Schule – ein Moment, den man wohl nie im Leben vergessen wird – nur zu gut können wir uns selbst noch an unseren eigenen erinnern: Wie werden meine neuen Lehrer*innen sein? Werde ich schnell Freunde finden? Wie sieht meine Klasse aus? … Diese Fragen sausten vermutlich auch unseren 24 Erstklässlern aus der MS und unseren 10 Taferlklässlern aus der VS durch den Kopf. Nach der Begrüßung durch Herrn Dir. Ehrenhöfler und Herrn Dir.-Stellvertreter Genser war es dann auch soweit: Unsere neuen Schützlinge lernten ihre Klassenvorstände, Frau Hajszan, Frau Ivancsics und Frau Glatz kennen und sahen zum ersten Mal ihr neues Klassenzimmer – die Begeisterung war nicht zu übersehen! Nach dem Gottesdienst mit Pfarrer Kurt Aufner und dem Verteilen von Schultüten war der erste Schultag dann geschafft!

Wir wünschen unseren Erstklässlern eine lehrreiche und unvergessliche Zeit an unserer Mittelschule und freuen uns, dass ihr da seid!

Srdačno došli u našoj školi!

Prvi školski dan u novoj školi – jedan trenutak, ki se vjerojatno već nikada u životu neće zabiti! Još se svi dobro znamo spomenuti na svoj početak škole: Kako ćedu biti moje nove učiteljice i moji novi učitelji? Ću brzo najti prijateljice i prijatelje? Kako izgleda moj razred? … Ova pitanja su si postavila 24 dica sridnje škole i 10 dice osnovne škole u Svetom Mihalju.
Po pozdravnom govoru ravnatelja Dir. Ehrenhöflera i njegovoga zastupnika Gensera je bilo tako daleko: Početnice i početniki upoznali su svoje razrednice gospu Hajszan, gospu Glatz i gospu Ivancsics i vidili prvi put svoj razred. Bili su malo nervozni ali vrlo oduševljeni! Po svetoj maši, ku je služio novi farnik Kurt Aufner, primila su dica 1. razredov „školske vrićice“ i prvi školski dan je završio!
Našim školaricam i školarom prvih razredov željimo poučno i nezabljivo vrime na našoj školi! Veselimo se, da ste ovde!